Címkék

Egy depressziós nap zárása Baviphat mangós arcradírral és őssejtes csigakrémmel

Ma délután a tv-ben 30-as nőket mutattak és a férjem mindre azt mondta, hogy sokkal fiatalabbnak néznek ki. Persze elkövettem azt a hibát, hogy rákérdeztem én mennyinek nézek ki ő szerinte, mire azt válaszolta, hogy hááát többnek mint 30. Azt hiszem egy nőnek sem kell elmondanom, hogy mit éreztem. Órákig markolászta a szívemet. Igazából nem is az bántott, hogy nyers volt, hanem az, hogy mi van, ha igazat mondott? Rögtön nekiestem az aktuális fitness lapnak, hogy a fogyásnak is újra nekiálljak és visszavehessem a 38-as ruháimat és persze a mai napra beterveztem 2 szuper krémet: a Baviphat melegedő arcradírját és a csigakrémet, ami feszesít, gyógyít, de leginkább a ráncokra hat...remélem. Az arckezeléseket megelőztem egy hosszú illatos fürdővel, a Lush antidepresszáns habfürdőjével és pár csepp levendula illóolajjal. Mire végeztem, a férjem telerakta gyertyával a lakást.

Baviphat mangós arcradír 

Habár a frissen mosott hajamon a kedvenc Lush hajbalzsamom van, az America cream, ami szintén elég intenzív, még így is érzem a mangó gyümölcs zamatos illatát. Az állaga ragacsos, kissé kellemetlenebb felvinni, mint a epres maszkot. A melegítő hatást nem érzem, pedig a kis göböcskékkel rendesen dörzsöltem a bőröm. Ez a második használat, de miközben rajtam van, egyáltalán nem tetszik. (A The Body Shop melegedő maszkja ennék sokkal forróbb és jobb viselni, na de majd erről a maga helyén.) Közben észrevettem, hogy sajnos ment egy pici a számra és erősen mar. Szerencsére lejárt az 5 perc, így megyek és lemosom. Az eredmény mesés. Pihe-puha bőr. Lágy, selymes. Ezután a pakolás után elvileg jobban hatnak a szérumok, úgyhogy csigabigáááák, ti jöttök!

LIC Őssejtes csigakrém

Azt írják, hogy igazi csodakrém. Nagyobb kiszerelést azért nem mertem venni belőle, csak a mintát, mert valahogy az, hogy a csiga nyálkájából készül, valahogy elég gusztustalannak tűnik...arról nem is beszélve, hogy elképzelem hogyan nyerik ki szegény állatokból.
Az állaga nagyon meglepett, mert nem egy nyálkás trutyi, hanem egy kellemes illatú, sűrű fehér krém. Szinte azonnal beszívta a bőröm és csodálatos érzés. Számomra a holnap reggel lesz az igazi teszt, hogy mennyire zsírosodik be a bőröm.

Nos másnapra nem zsírosodott be a  bőröm, de egész este olyan érzésem volt, hogy "be van krémezve az arcom", vagyis mégsem szívódott be tökéletesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése