Címkék

Az epres méregtelenítő maszk

Baviphat epres méregtelenítő maszk
Az illata olyan, mint az epres joghurtnak, vagy Mekis turmixnak. Állagra pedig habos, krémes, picit talán gumis. Rögtön megtetszett benne, hogy szeretem felvinni, mert sajnos több pakolást azért nem használok szívesen (pl. az Ilcsi aha+esemény is ilyen), mert undorodva rakom csak fel. Ez nem olyan. Kellemes, kicsit  mintha agyagos lenne. 20-25 percig kell fent hagyni, majd lemosni. Nagyon kevés elég belőle (mások azt írják, egy kiskanálnyi), én pedig ujjnyira mérem.
Baviphat epres méregtelenítő maszk

Közben rákentem egy picit a kezemre és rájöttem, hogy mire hasonlít. Olyan, mint amikor iskolában a lefestő véletlenül ráment a kezünkre. Kicsit száraz érzés.
Előtte tonizálni szoktam, hogy leszedjem a napi koszt, port. Sminket nem kell, mert ahogy fent írtam, itthon vagyok, ezért szinte soha nem használok alapozót, se egyéb sminket.

Tehát tonik után jöhet a méregtelenítő maszk.

Mialatt fent van a maszk, nem érzem, hogy húzódna a bőröm. Igazából nem tapasztalok semmi különöset. Miután letelt a 20 perc, jöhet a lemosás.Vizes kozmetikai törölközőt szoktam erre a célra használni, de ezzel vigyázni kell, mert pl. a Zamian csokis maszk nem mosható ki belőle. Miután az összes epres maszk lejött és megszáradt a bőröm, úgy érzem, hogy kicsit húzódik, ég, viszont nagyon selymes. Ez kb. az 5. alkalom, hogy használom. Mivel nagyon feszít, éjszakára az almás aha helyett most a Suiskin vizes zseléjével kenem be. Remélem segít. Az mindenképpen pozitívum, hogy a vizes zselé szinte csúszik rajta, olyan szépen kisimult és letisztult a bőröm. És azt hiszem, ez a lényeg. :) Viszont lehet a törölközőt hanyagolnom kellene, mert tiszta piros foltos a bőröm. Nem tudom, hogy magától a pakolástól, vagy a törölközőtől. 2 nap múlva kiderül, amikor újra használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése