Címkék

Baviphat termékek

Sokat gondolkoztam azon, hogy mivel is kezdjek, de mivel jelenleg BB mániás vagyok, és nagy megdöbbenésemre még sokan nem ismerik ezeket a termékeket, így ezzel indítok.

Korábban, némi csalással (műkörömmel) sikerült elérnem, hogy nem vakarom annyit az arcomat, és elkezdtek begyógyulni a sebek, de ettől maradt a pattanás és a papírszerű bőr a vízhiány miatt. Egy barátnőm ajánlotta a fenti BB oldalt, de már korábban is olvastam róla külföldi magazinokban. Később írok a saját kis BB krémemről, de most csak annyi, hogy mivel itthon vagyok nem használom minden nap, mert azért mégis csak egy alapozó és ha nem muszáj, nem terhelem a bőröm, tehát más megoldást kellett találnom. Ekkor jött a csokis maszk és a Baviphat termékcsalád. 



Én még nem találkoztam a citromossal és a zöld paprikással Magyarországon.


Amikor először megláttam ezt a csomagolást, úgy gondoltam, hogy tiniknek szánják, mert olyan cuki mű kinézete van. Valahogy egy komoly üzletasszony pipere asztalán nem tudom elképzelni. Jó én nem ez vagyok, hanem valahol a kettő között: egy átlagos fiatal, de akkor sem jött be...elsőre. Túl sok figyelmet nem is szenteltem a márkának, gondolva, hogy jó, ez rajtam biztos nem segít. Végül a már korábban említett barátnőm tanácsára mégis elkezdtem olvasgatni a fórumokat, blogokat és mivel mindenki superlativusokban fogalmazott, megvettem az epres méregtelenítő maszkot és az éjszakai almás ahát. Utóbbival szemben különösen szkeptikus voltam, mivel számomra Ilcsi néni marós ahája az igazi, ami lenyúzza a bőröm.

A másik félelmem a kiszerelés miatt volt, hiszen mind 100gr körül mozog, és az áruk viszont 3500Ft körüli, tehát túúúúl olcsó! Még majdnem az Avonnál is olcsóbb, pedig ez már aggodalomra ad okot (főleg, hogy Koreából hozzák be Magyarországra).
Almás éjszakai gél
Azért megrendeltem és a BB szuper gyors postájának köszönhetőn másnap már meg is érkezett a csomag. Itt számomra újabb probléma merült fel - ami érdekes módon másoknak tetszik - hogy a kupak alatt van egy fehér záró egy kiskanállal, és elvileg ezzel kellene adagolni a krémet. Lehet én vagyok a béna, de nekem ez a fehér záró mindig belesik a krémbe más márkánál is, így hamar megszabadultam tőle, ezután persze  a kiskanál elúszott a krémben, amit ma fotózás után ki is dobok.


Újabb észrevétel: az illata. Nehéz helyzet, mert mennyei, de talán túlságosan is. Mivel korábban házilag készítettem kozmetikumokat shea vajból, kókuszolajból, kakaó vajból és 100% tisztaságú illóolajból, egy kicsit elszoktam ezektől az illatoktól. Olyan ez mint a Lush. Csodás illat, de kicsit félek, hogy mitől ennyire erős. Végül úgy döntöttem, hogy nem problémázom tovább és kipróbálom a termékeket. Gondolom sokat elmond, hogy azóta már mangósom is van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése