Címkék

Lush Buche de Noel artisztító


https://www.lush.co.uk/media/catalog/product/cache/0/mainImage2/640x588/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5709-Buche-De-Noel-Ingredients-640-x-587.jpg
Minden évben egyszer, főleg karácsony környékén, rám tör a Lush láz. Ez persze annak is köszönhet, hogy akkor vannak az 50%-os leárazások.

Amikor megérkeznek a Lush dolgok a dobozban, már  kibontás előtt érzem azt a csodás illatot (amit a pasim utál, mert szerinte túlságosan fojtogató). Belül a doboz tele van színes puki/kuki töltőanyaggal, és köztük rengeteg szuper termék.

Nagyon sokat olvastam erről az arctisztítóról és azt írták, hogy csodás karácsony illata van. Úgy voltam vele, hogy a Baviphat termékek úgysem mindennapi használtra vannak, ez pedig igen, tehát beszerzek egyet. Nem csalódtam. Az illata fantasztikus mandulás. Picit a használata számomra nehézkes, mert a képen látható tömb darabból ki kell csippenteni egy morzsányit, összekeverni vízzel és felkenni az arcra úgy, hogy nehogy a tenyeremből a csapba potyogjanak a darabkák. Ez utóbbi nekem nem megy, de sok nem megy pocsékba.

Utána picit húzódik a bőröm, így muszáj bekennem hidratálóval, de megéri. Kíváncsi vagyok meddig lesz elég a tégely.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése